Tisdag den 2/7

Hej 

Jaha nu var det Juli ??  What a fuck .....

Konstigt att sommarmånaderna springer i väg 

Nu har jag inte bloggat sen i fredags , inte haft tid eller ork . 

Vad har jag gjort da ? 

I lördags jobbade jag med KP 
Vi var och spelade golf på morgonen 8.30-11 

(null)

   Alltid lika trevligt med min brukare 

När jag var klar med det så var jag på ÖB och bytte en leksak som vi köpt till Olivia och sen åkte jag och hämtade henne , vi hade henne från 11-18 så max och Sandra kunde skruva ner allt från väggar och packa ner det sista från gamla lägenheten . 

Jag , H och Olivia var och badade på dagen . 

Vid 18 kom dom ner till oss och grillade innan dom
Hämtade hem loppan 


(null)

Mys på plätten 


(null)

  Grillning på kvällen 


(null)

(null)

Den mest underbara lilla människa jag vet ❤️

(null)

(null)

Bad & mys och glass fest 


(null)

(null)

  Min andra halva ❤️❤️❤️

(null)

Lite vila på dagen i farmor och farfars säng 


(null)

(null)

(null)

Älskade familj 


(null)

  Här väntar vi på en lunch pizza som
Vi alla delade på / vesuvio



(null)

(null)

(null)

 Älskade lillgrodan 🐸

När alla gått hem på lördags kvällen så vattnade jag gräset/ blommor och tvättade och dammsög ur kalles bil . 
Självklart pimpade vi den med en god doft gran 👍

(null)

Och så kommer vi till söndag : 

Jag vaknade 5 och Vi startade flytten 7.30 
Det var tungt och kämpigt i alla trappor
 ( ingen hiss) 3:e våningen  men fan va duktiga vi var ......
Vi fixade det 💪💪💪 vid  13 tiden var vi klara och då var jag helt slut 
Jag hoppade i duschen och skulle precis slänga mig raklång på soffan och då ringer min lur . 
Det var max som frågade om jag inte kunde ta Olivia medans dom packade upp det värsta och skruvade ihop sängar mm och vem kan säga nej till Olivia 
Not me 

Hon kom ner vid 14 och jag hade henne till 18.30 
Vi gick och badade och mös men jag var så trött så farmor var nog inte jätterolig , men hon fann sig i det och låg och mös med mig på plätten samtidigt som hon lekte . 

(null)

(null)

Här låg vi och latade oss 
 Bilder från söndagens mys och bad 🍡



När vi lämnat henne så var det tvättstugan till 22 

Måndag : 

Vaknade med jordens smärta i kropp, aj aj 

Jag började jobba 12.00 så jag hade lovat max att åka till Ikea med honom innan jobbet . 

Han handlade massor och vi hann med en lunch 

(null)

(null)

 Tack för lunch 

Jag körde hem max och sen till jobbet 

Jag jobbade 12.30-19 ca 
Full rulle men väldigt seg och trött 

När jag kom hem vid 19.30 i går så ställde jag mig och gjorde köttfärssås  men sen dog jag kl 21.30 
Helt slut i kropp  och i dag tisdag vaknade jag med värre smärta i kroppen 
Jag får egentligen inte slita på kroppen så här då min fibromyalgi gör det värre men det lägger sig snart 😂👍👍👍😂

I dag blir det jobb 12-20 ca 

Här nedan kommer bild på Olivias nya egna första rum 

(null)

(null)

   Älskling ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Nä nu ska jag steka bacon till kvällens omelett 

Va rädda om er // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0