Torsdag

Tjo 

I dag torsdag var jag bjuden på frukost hemma hos MOS 
Mysigt 

(null)

(null)

God frukost med bästa sällskapet ❤️

Efter frukost kom Jocke upp med hans dotter Nova
 
Jocke är Max och Sandras kompis som hjälp dom med massa saker i nya lgh så som montering och fix 

I dag skulle Jocke hjälpa dom med deras industri fönster som är gjort av speglar och lister 

(null)

Jocke & max 


(null)

  Bilden ovan visar hur det ska se ut när det är klart 👍

Så Här ser det ut just nu 

(null)

Tyvärr tog listerna  på bauhause slut och kommer in på onsdag igen ,  
Det kommer bli grymt 

Tyvärr gick 3:e spegeln dom monterade upp sönder så dom fick åka till Ikea för nytt inköp 
Osis .....

Efter mos så jobbade jag 12-18.30 

Vi tittade på film och plockade bär och  Vi hade avslutning för våra sommarjobbet 

(null)

   Vinbär 🍇🍇

I morgon är jag ledig och sen jobbar jag på lördag efter det har jag semester men vi har inga planer så det känns skumt att vara ledig utan en plan 


Hoppas ni får en fin kommande helg ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0