17-19 juni

Hej på er 

Jag är Hemsk ledsen för lite uppdate men jag hinner inte 

Vi börjar på måndag : 
Jag vaknade 5 , vid 8 väckte jag mamma innan jag drog i väg till tryckeriet , sen stor handling och grovsopor 
När jag kom hem med alla varor så var det fullt med diarré på hela min balkong 
Sune är då sjuk i magen för han hittar allt i buskarna efter idioter som grillar mm . Som slänger massa skit som mat , kycklingben och bröd mm 
Jag drog fram slangen och duschade bort allt snabbt och slängde in varorna i kylen 
Vid 10 drog vi till Haninge c och shoppade lite 
Mamma köpte 3 klänningar till Olivia och 2 tröjor till sig själv . 
När vi var klara där så åkte vi till jobbet , mamma var med hela dagen , vi grillade , rensade ogräs och mamma solade i trädgården 

Vid 19 tiden efter jobb så gick vi upp till max och Sandra på fika och lämnade presenterna 

Bla : 
Fick Olivia denna söta klänning 

(null)

Hon fick denna klänning och en blå med fjärilar
 ( min favvo) och en färgglad med fåglar . 

Vi var hemma runt 21 / super trötta 

Natten mot tisdag så sov jag 5 Tim , jag var nämligen ute med Sune 00.30 och 2.30 så han fick bajsa , det bara rann ur hans mage , stackarn 

Undra vad folk tänkte när dom såg mig på natten , jag gick runt på gården med Sune inlindad i ett lakan 😂😂 ??

Tisdag morgon vaknade jag 5 igen , jag startade morgonen med matlagning , korv stroganoff var klar kl 6 på morgonen 👍

Sen väckte jag mamma kl 7.30 , planen var att starta körningen mot Flen kl 9 . 
I går så körde jag hem mamma , hon har varit här 4 nätter / dagar 
Mysigt 


Körningen gick  bra fram och tillbaka 🚗
28 mil 
Det var lite köer på dit vägen så det tog 2.1/2 Tim med en snabb rast 

Sen hjälpte jag mamma med handling inför midsommar innan jag körde tillbaka till Sthlm .

Totalt vart det 40 mils körning i går 

28 mil med mamma
6 mil med ungdom som jag hämtade efter Flen och 6 mil med Kalle på kvällen för jag körde honom på fest i nynäs på kvällen 20-21 
Det är sån sjyst väg nu ändå ut till Nynäshamn 
🚗🚗🚗 jävlar vad det gick 👍

Sen var det tvättstugan till 22 i går så jag dog typ 22.30 och sov ända till 7.40 i morse 
Heeeelt färdig 
Jag behövde verkligen den sömnen 

I dag är det jobb till 14.30 sen ska jag köra ut till Arlanda och hämta familjen Vaxholm och lämna zappa pojken 
Jag älskar verkligen zappa , han är så go och lätt att ha . 

(null)


Jag saknar honom när han far hem men samtidigt skönt med en hund 😂😂😂😂  ordning återställd 

Vi har fått massa förfrågningar om midsommar men vi är så överens här hemma att vi bara vill vara hemma , ligga i soffan och kramas , vila och se serier 
Vi har knappt setts på sista tiden , H åker till jobbet kl 5 varje morgon och jag har inte kommit hem förs 19-21 tiden på kvällarna efter jobb och ärenden så vi vill bara hänga ihop och ta det lugnt 
Sen har vi haft 3 hundar här och min mamma på
Besök så nu ska vi ha lite egen tid , 💋

Båda barnen ska bort så det blir nog att jag e chaufför på midsommar 
Kalle ska till tungelsta och mos gänget ska till Dalarö 

Ja ja
Nu ska jag dammsuga , duscha och sen åka mot jobbet . 

Förresten 
Här är Olivias nya kök som max och Sandra köpte till henne i söndags  på Ikea 

(null)

Hon älskar sitt kök , hon lagade mat åt mig i måndags kväll 
Den 30/6 flyttar dom till en 3:a och Lill loppan får eget rum .


(null)

(null)

Galningarna på Ikea 


Kram på er ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0