AirPort

Hej bästa 

Nu är vår semester slut och vi har haft det så otroligt bra 
Just nu sitter vi på flygplatsen i Turkiet 
Vår flight går 00.55 


Vi Kan inte klaga på ett smack på denna resa förutom incheckningen när vi kom på natten , vi fick ett rum som inte  alls motsvarade vad vi beställt men på lördag morgon så fick vi flytta till ett kanon ställe efter vi klagat 👍👍
Tummarna upp för allt 

Vi har njutit , haft 30 g varje dag . Tagit 4 massage , badat hamam . Shoppat . Festar 2 av 7 nätter 
Sovit , myst och ätit sjukt gott . 
Maten var bland det godaste vi har ätit 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Mer bilder kommer när jag kommer hem 

Det blir full rulle redan från i morgon 

I  morgon  har barnen bjudit ut oss på middag 
I stan 
Söndag - jobb
Nästa vecka jobb och kp uppdrag 
På onsdag ska jag ha zappa och köra brorsan med familj till Arlanda 
På fredag ska jag åka och hämta mamma i Flen 
Hon ska bo hos mig några dagar 

Detta är lite vad som
Händer 😂😂😂😂💙💙💙

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0