Akyarlar

(null)

Se all text nedan :


Desserter 


(null)

Direkt från bi kupan , honung på frukostbordet 


(null)

Dom gör omeletter när man vill ha 


(null)

Pannkaka  bröd och ägg 


(null)

Maten på vårt hotell är så bra . Alltid massa gott
Och det finns Frech juice bar där dom pressar vad vi vill dricka 


(null)

Från  Turgutreis , mysigt stop 

(null)

(null)


Cool staty i Turgutreis 


(null)

Hej 

Nu ska jag försöka förklara vart vi bor 
Jag har hela tiden sagt att vi är i bodrum och det stämmer sådär 

Bodrum ligger 5 mil härifrån  och vi bor i byn 
Akyarlar
En liten hamn by som är så mysig och den är inte så turistig , det är mest turkar vilket vi tycker är mysigt . 

Vår närmsta lite större stad är Turkutreist och dit åkte vi i morse med taxi ,

Det var också en mysig stad med en enorm marina och shopping och härliga öl ställen 

Vi handlade lite kläder till oliven .

När vi kom tillbaka till hotellet vart det massage och sol vid poolen. 


I dag skippade vi alkoholen för vi festade till i går , vi var på showen och sen blev det dans mm.
Vi somnade ca 00.30 
Lite bakis i dag efter 9 starka drinkar 😂😂😂

Här kommer lite bilder : 

(null)

(null)

Den vackraste hunden på länge . Han är klippt som ett lejon ❤️


(null)

(null)

Katter och hundar överallt och dom e så fina 


(null)

(null)

(null)

Bilder ovan från vår favvo restaurang i hamnen 

(null)

Show i går kväll , otroligt duktiga dansare från Ukraina 


(null)

Utsikt från min altan 


(null)


Nä nu är jag trött , jag har så mycket bilder . 
Vi njuter av varje sekund . 
3  nätter kvar .... det går för fort 


Puss på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0