Barnvakt / bil / bord

Hej 

Söndag eftermiddag redan , det har varit fullt upp sen 7 . 

Barnvakt till Olivia några timmar så max och Sandra fick rensa sitt källarförråd inför nästa helgs flytt 

(null)

(null)

    MYS 


Vid 11 åkte vi på biljakt till Kalle 
Han hade en budget på 20.000 kr  och vi hittade en fin ljusblå passat tillslut 

Allt funkar och går jättebra .

(null)

(null)

Han gav 16.000 för bilen 

Här kommer bild på mitt nymålade bord 

Ser ni kalles handavtryck 

(null)

(null)

   ???

Jag e nöjd trots handavtryck 

Nu blir det lugnt resten av kvällen ( hoppas jag ) 

Veckan som kommer blir totaly crazy 

Jobb långa dagar månd-fredag 
3 kp uppdrag och jag har ingen aning vart jag ska klämma in dom.  Mest blir väl på lördagen 
Naglar tisdag fm 
Hjälpa till med flytten på söndag 

( denna vecka har jag ingen dag ledig) 

Va rädda om varandra // Maria 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0