Bildbomb 3 Turkiet


Hej 
Nu kommer 3:e och sista bildbomben från Turkiet 

Jag fyllde ju 50 i Turkiet 
En super mysig dag  

Dels var ju resan min och Hennings 50 års present ihop men sen fick jag en vacker x länk av H i present 
Tack älsko

Min födelsedag : 
Vi startade morgonen med en god omelett frukost och sen en timmes massage 
Underbart 

Sen vart det sol , personalen gjorde extra fina drinkar till mig , vi promenerade och personalen ville fira mig i restaurangen men jag sa NEJ 
Hatar uppmärksamhet 

Så dom var gulliga och ställde in en tårta på mitt rum som
Stod där när vi kom hem på kvällen 

(null)

(null)

(null)

Dom på pirat stället kom också med tårta 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Se ovan 

Jag fick en flaska champagne av Jossan och sandor 
Det är Sandra låtsas mamma och pappa 
Den köpte jag på Arlanda för 400 kr 

Turkarna vart så glada när jag kom med champagnen till baren och frågade om dom fick ta korken till sin nyckel knippa 

En sån här champagne på hotellet kostade 4000 svenska  -  2000 lire 

Vi skålade för våra 50 års dagar 

(null)


(null)

Min outfit 
Svart kjol och orange spets tröja 

(null)

Mitt vackra halsband 

(null)

(null)

Här sitter vi i vår roof bar  och fotar ner över hotellet 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Roliga drink flaskor i olika smaker 
Bla mandarin 

Nedan är några bilder från sista hemresedagen 



(null)

(null)

(null)

(null)

Här sitter vi i lobbyn och väntar på bussen 


(null)

(null)

(null)

(null)

Vi saknar verkligen hotellet , personalen , Maten och ALLT ,

En perfekt semester 

Love Maria ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0