Bildbomb delux från Turkiet (1)

(null)

Innan avresa så lackade jag om mina naglar i sommar färger 


(null)

På Arlanda vart det taxfree , olerys och några öl innan take off 

(null)

Första natten fick vi detta rum inne i mörkret 
Vi var inte alls nöjda 
Såg mest ut över en plattform och havet långt bort 
Men vi klagade och fick 100 gånger bättre 👍


(null)

(null)

Från första altanen 



(null)

(null)

(null)

Lördagen nere vid havet på piren . Detta vart vår favorit plats . Vi var här varje morgon mellan 9-12 

Nedan kommer vårat 2:a dubblett rum , så perfekt 



(null)

Blommor vid vår balkong 

(null)

Sovrum 1 med dubbelsäng 

(null)

Vår mysiga balkong med utsikt över havet och poolen 

(null)

Sovrum nr 2 med 2 enkelsängar , minibar och tv mm

(null)

(null)

Här nere fick vi massage 


(null)

Bild tagen från vårt  hus 


(null)

På väg till frukost 

(null)

Färsk honung vid frukosten 

(null)

(null)

Massa gott 


(null)

(null)

(null)

Promenader nere vid vår strand och hamn 


(null)

Massa vackert att titta på 
Små detaljer , massa blommor och fina prylar 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sjukt fint 

(null)

Fint vatten 


(null)

(null)

Bild från vårt rum mot poolen 


(null)

Står nedanför rummet och filmar uppåt 


(null)

(null)

Min skatt ❤️

(null)

(null)

Vi tog massage 4 dagar av 7 


(null)

Frech juice bar vid polen 
Detta är äpple , apelsin och ingefära 
Blev minst 2 om dagen 

(null)

Små båtar i hamnen 
NOT 😂😂


(null)

(null)

(null)

(null)

Show varje kväll på hotellet .

(null)

Ovan en av våran favorit vild hund , vi kallade henne för bo bo 

Nedan är en ägd hund 
Vi kallade henne Lion 


(null)

Så vacker hund och vilka ögon 


(null)

(null)

(null)


Nu lägger jag upp mer bilder i morgon , jag har massa kort 👍

Kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0