Bra hemresa

Hej fina människor 

Nu är vi hemma i svedala igen 💙

Vi hade bästa hemresan i natt , allt gick så smidigt och jag sov 2.1/2 timme av 3.1/2 timme och det var inte en ända turbulens 

Våra resväskor kom efter 4 minuter när vi kom ut i ankomsthallen och grabbarna stod och väntade så vi kom hem kl 5 i morse , jag somnade mellan 6-9 och sen gick jag upp och packade upp väskorna och tvättade det viktigaste , bla det jag skulle ha på mig i kväll då vi var bjudna på middag ute på restaurang . 

Min gräsklippare pajade ju förra sommaren så i dag åkte jag och köpte en ny . 
Min gräsmatta såg fördjävlig ut men nu är den nyklippt och snygg igen 

Efter bauhause så åkte vi ner till raman och pussade lite på Olivia som var där nere med max och Sandra och några kompisar . 
Mysigt 

Klockan 16 hämtade vi upp max och Sandra 

Kalle , max och Sandra hade bjudit ut oss på fondue boden ( 50 års middag ) 

Jätte trevligt ställe inne vid oden plan 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 3 killarna i mitt liv ❤️❤️❤️

(null)

       Mina fina bästa snälla goa  grabbar ❤️❤️❤️


 Nä nu tänkte jag ta kväll och krypa i säng tidigt 
Sovit 6 timmar sen i fredags morse 

Mer bilder från Turkiet kommer i morgon
// Maria 

Kommentarer
Postat av: Jossan

🥰👍💖Gott o mysigt! Välkomna hem igen🤗💕🌸

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Ia None

2019-06-08 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0