Destroyer och killer Hunter

Hej 

Dagarna som varit :


Torsdag kväll och midsommarafton såg vi 2 filmer 
Först Nicole kidmans rosade nya film Destroyer. 
Filmen var seg och sämst , speciellt slutet 🤨

(null)

I går såg vi :

Filmen killer Hunter med Gerard Butler och Mikael Nykvist 
Så himla bra film 

Ubåtsfilmen .......

(null)

 Spännande ........



Vår midsommarafton i år var så skön 🌸

Vi var bara själva hemma  , på dan var vi  på maxi och på donken medans galna människor handlade hysteriskt till sina luncher och middagar 

Varför gör man det samma dag ? Borde man inte gjort det senast på torsdagen typ  😂😂😂


Vi satt och mös på plätten och lyssnade på grannar som åt sill luncher och drack 🤗

Vi tittade på film och myste 

Vi åt massa gott . Fisk , räkor , anti pasti och jordgubbar med vispgrädde 

Jag var chaufför till barnen 

Dels körde jag till tungelsta / V-H och till Dalarö 

En perfekt midsommar med noll alkohol 

(null)

Bild från Thomas ( Hennings bror) och fru tanya 


(null)

Våran midsommar docka 

(null)

Mina älskade 


(null)

  Mina vackra brorsbarn  tuva & saga 



(null)


  Min fina Kalle 💋🌸💋🌸💋

(null)

Fiskgryta  till middag och på kvällen satt vi och skalade massa räkor ( ljuvligt gott ) 

(null)

  Lite efterrätt 


(null)

      MOS   Gänget /  älskar er ❤️❤️❤️

(null)

     Midsommar på plätten med min skatt H 


Fina bilder från familjen ❤️❤️❤️


I dag lördag så hade vi bestämt att ta tag i lite saker 
Bla bilen 
Vid 7.30 körde jag fram bilen så jag kunde dammsuga ur den , sen gjorde Henning tyg tvätt och tvättade alla säten, det vart så fräscht 
Alla fläckar mm försvann 
Tvättade alla mattor 

Vi tvättade invändigt och sen åkte vi och tvättade den utvändigt 

(null)

  Vi åkte förbi jula och köpte vax till instrumentbrädan och doft till bilen mm.

När vi kom hem tog H tag i projekt 2 
Han Rollade vårt  vita köks bord , det var nämligen fläckar på skivan som skulle veck 
Resultat vart jättefint    MEN   Läs MEN med stort M 

När Kalle vaknade så talade vi om att bordet var nymålat och sen gick det ett tag och så kom han ut till mig i köket och säger 
- fasiken va fint bordet vart .... 

Men sen ska puckot ( läs Kalle ) 
sätta sig ner och sätter ner sin jävla hand på bordskivan 
Va fan .....
så nu har vi Kalles handavtryck där 
Först vart jag lack och ledsen men efter ett tag när det lagt sig så tror jag : vi att handavtrycket får stanna där 
 
Det är ändå vår Sons avtryck och inga kommer ha liknade bord 😂💙😂


Nu ska jag vila en stund och sen kanske ungarna kommer förbi .

I morgon ska vi köpa bil till Kalle 
Han ska köpa en för att övningsköra i . 
🚗🚗🚗

Plattan i mattan ,

Va rädda om varandra ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0