I går måndag

Tjo vad det går mellan pattar & lår 😂😂😂

Hej på er , hur mår ni ?? 

Jag mår ok men lite stressens morsa för att få ihop
Allt . 

I går var det bad vid poolen på dagen men det var så några få på plats så vi styrde om Till ett personalmöte istället , vid 15.30 så hämtade jag Olivia för max och Sandra skulle slänga massa sopor . 
Sen drog hela familjen upp till poolen igen och badade och mös och på kvällen drog vi ihop en taco middag för max och Sandra tog med sig det hit 
Mysigt 

(null)

 Farfar köpte glass 🌸

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Mys pys  delux 

(null)

   Gott med middag efter badet 


I dag börjar jag 14 - 21.15 

Jobb resten av veckan 
Lördag kp
Söndag kp och flytt 


 Vi hörs när jag hinner 💙💙💙 Maria 


Kommentarer
Postat av: susse

va härligt de ser ut att bada =) va e de för pool? nån allmän?

Svar: Ja . En allmän här i Haninge
Gratis
Öppet 10-19 varje dag
Ia None

2019-06-26 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0