Måndag 17/6

Hej dagarna går  och dom är helt hysteriska 

I fredags åkte jag och hämtade mamma och nu har jag några dagar med henne 

Vi har druckigt vin , surrat , handlat , varit på Ikea , i dag blir det Haninge c och sen ska mamma med mig på jobbet . 

I lördags var mamma själv här på kvällen och en stund hos syrran medans vi var på fest i Djursholm
Det är alltid lika trevligt hos Micke och estelle 

Jag åkte hem på kvällen till mamma och Henning stannade kvar och festade vidare ,  haha  han var så sjukt bakis i går och skulle jobba och jag mådde PRIMA 

Tack M & E 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fina Sixten som hade student fest 


(null)

Har massa bilder men hinner inte lägga ut dom
Nu .

I går shoppade mamma på Ikea 
Hon köpte täcke, ljus , kastruller, doftljus , klocka mm

När vi kom hem från Ikea så tog vi några cider och gjorde tacos 
MOS gänget kom och åt oxo 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag har just nu 3 hundar här hemma 
Lite extra meck 

(null)

  Min Sune , brorsans zappa och mammas Ludde 
Alla ska med till jobbet i dag 👍

Vad har hänt mer ??

Jo Kalle tog bort sin tandställning i fredags efter 2 år med grill 
Resultatet vart jätte bra 

Se efter och före bild 



(null)

(null)

Kul........

Nu ska jag tvätta , plocka , ge hundar mat , handla , åka till handen och sen jobba !! 

Veckan som kommer är crazy 


Ett stress inlägg men ändå ett inlägg ❤️

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0