Måndag den 10:e

Hej och god morgon 

Åter till vardagen redan i går . 

Jag har verkligen njutit av en veckas semester men nu kör vi några veckor till . 

I går jobbade jag ca 3 timmar och jag var med familjen på Ica maxi , vi storhandlade och Olivia var på minut kliniken och tog fästing vaccin 👍

Sen åkte vi hem och pulade innan MOS gänget kom förbi här på tårta . 

(null)

(null)

Olivia fick lite kläder av oss. 
Det vart fila shorts , en fila tröja och Lacoste Skor 

Så cool 

På kvällen tvättade jag upp hela semester tvätten , det vart en del och till middag gjorde jag fiskgryta med torsk och räkor  och kokt potatis 

(null)

   Mumma , jag hade längtat lite efter kokt potatis 

Denna vecka är maxad 

Jobb måndag - torsdag på FT 
Kp uppdrag  tisdag, lördag och söndag 
På onsdag får jag zappa 1 vecka och jag ska köra brorsan med familj till arlanda och sen hämta dom den 19/6 

På fredag ska jag köra fram och tillbaka till Flen och hämta hit mamma , hon får stanna så länge hon vill och sen har jag lovat att köra hem henne till Flen när hon vill hem 

På lördag är det stor fest i Djursholm 
Det är hemma hos våra bekanta Estelle och Micke 
Deras Sixten tar studenten 💛💙
Jag sa att mamma fick följa med men hon vill chilla hemma 👍

Herregud vilken vecka  hahaha 
Ingen mjukstart här inte 

En annan rolig händelse är att Kalle tar bort sin tandställning på fredag . Tjohoooo 

Nästa vecka kommer min älsklings Kia hem till Sverige oxo , mysigt 


Ja ja vänner 
Hoppas ni får en fin kommande vecka 
Jag börjar jobba 11 

När har ni semester och vad ska ni göra på den ???  Berätta gärna 

// love Maria ❤️

PS. 
Bildbomb med fler semesterbilder kommer i kväll 
Sorry om jag bombar men min blogg är ju min fotoblogg  och dagbok och kommer alltid finnas kvar för barn och barnbarn att kika in på om jag inte finns kvar . 


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag går på semester 8/7 och 5 veckor 🙌
Vi har hyrt stuga 10 dagar uppe i Sollefteå, Johans familj bor där uppe. Mysigt att bo i stuga.
Sen blir det Furuvik 2 nätter med stuga också. Och sen hemma, bada, lekparker, Skansen osv.. en rätt lugn sommar. Precis som jag gillar 😄

Svar: Härligt
💜
Ia None

2019-06-10 @ 09:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0