Tisdag

Hej 

Trött tjej här 
Kom  hem nyss 
Jobb x 3 i dag 

FT och 2 KP uppdrag 

Sen var jag på jakt efter en present till festen på lördag 
Helt finito nu 😜

När jag var i Turkiet så fick jag massa ideeer från pirat stället 
Bla hade dom målat en kabel rulle i vitt och blått och hade det som ett ute bord 
Skit coolt 
Så nu har jag fått min egen kabel rulle som jag ska slipa och måla 

(null)

 Ett projekt 

En annan rolig nyhet : 

Max och Sandra blev beviljade sitt lägenhets byte så nu får dom en 3:a innan lille bus kommer 

Lägenheten är på gården bredvid deras fast i ett 3 våningshus och lgh är ny renoverad 

Jippi 


(null)

 Lill grodan ska få eget rum 🙏
Bild från i dag ❤️

I morgon kommer zappa hit och ska bo här en vecka 

(null)

(null)

Brorsan skickade precis den här bilden 💜

Jag kör hela familjen Vaxholm till Arlanda i morgon 
Kul för dom ✈️✈️ att komma i väg 

Nä nu ska jag ta kväll 

Puss på er // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0