Torsdag den 20/6

Hej finisar 

Torsdag morgon och jag har precis vattnat min plätt och jag ska skala potatis till kvällen . 

I dag jobbar jag dag , jag börjar morgonen med ett uppföljningsmöte med ungdom och social tjänst 

I går jobbade jag och vid 17 tiden så hämtade jag Vaxholms familjen på Arlanda 
Resan ut mot Arlanda tog nästan 2 timmar , sjukt mycket köer , mindre krock på centralebron och massa massa midsommar firande på väg på semester , massa husbilar och husvagnar och packade bilar . 
Förmodligen åkte folk i går kväll för att slippa resa i dag . 

Vaxholm familjen var så nöjda med sin resa / kul 
Jag fick en fin present av dom som tack för hjälpen med zappa 

(null)


  Mumma / tack ❤️

Vi kom hem runt 20.30 för dom hade ett ärende i stan innan vi körde hem hit 🚗


Kia kom hem till Sverige i tisdags kväll så i går fick jag äntligen träffa henne , vi sågs i mars sist 

Jag fick en present av Teneriffa familjen också 
Eftersom jag fyllt 50 år 

(null)

 Ett vackert handgjort halsband från Teneriffa 
Tack ❤️

(null)

Bella & Batman är på plats 🐕🐕



Nu har alltså Ludde pkt hem och i går åkte zappa hem , nu är det vi och Sune 
Ordning återställd 😂😂

Nä nu ska jag sätta fart , sista rycker innan midsommarhelg och vila ☀️☀️☀️

Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0