Torsdag morgon

Hej 

Hur mås ?

Jag vaknade 5 i morse , jag har betalat alla räkningar , bäddat rent , gjort äggröra och shoritzo till Kalle . 
Tvättat mm 

I dag börjar jag kl 11-19 

Vi har trädgårdsmingel på jobbet med lite gäster 

Nu jobbar jag nästa vecka och lördagen den 6/7 sen går jag på 3 v semester och jag kommer inte boka in så mycket 
Nu behövs vila och återhämtning och bara få göra det jag vill💪

Vi vill till Teneriffa men det är en kostnads fråga ?? 
Vår semester budget är begränsad . 

I  tisdags hade vi HLR utbildning på jobbet 
En superbra utbildning 

(null)



I går onsdag  var det rensning och packning av alla loppissaker 
Jag älskar när det blir rensat och snyggt , nu vill jag bara bli av med allt i villan också för det känns jämt så stökigt . 😛

Min själ mår bra när det är ordning & reda 
Heja heja 

I går bakade  vi också till vårt trädgårdsmingel också 🍪

(null)

Bullar , choklad bollar och sockerkaka 


(null)

 Vi åt våfflor och jordgubbar från vårt eget jordgubbsland 
Jätte goda jordgubbar 🍓

Jag gjorde om mina naglar lite i tisdags 

(null)

  Glitter 🤗

Nä nu ska jag hämta tvätten och duscha och sen gå mot jobbet //  Love Maria ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0