Blandad kompott

Hej 

Onsdag kväll och jag har krypit ner i min renbäddade säng ( som varje dag ) 

I dag har jag mått lite sisådär med humöret ☺️

Ena sekunden känner jag mig jätteledsen och vill börja gråta men kan inte ta på vad det är ...

Ena sekunden är jag arg och besviken  och ena sekunden glad och lycklig 

Hur bipolär är jag just nu ?

Upp och ner !!!!!!

Vill typ skrika eller gråta och jag går gärna undan och vill vara för mig själv 
Det är mycket som stör mig just nu. 

Ja ja 

Fått massa gjort i dag i allafall 

Jag har varit på jobb ärende  i Hagsätra , den 
T-bane linjen är inte min sida av stan 🙃
Jag Känner mig inte bekväm där borta. 

(null)

  Kluven  kvinna  i dag 😂
Upp & ner    Ner & upp 


(null)

 Myst med min lata gubbhund 🙏🙏🙏 
älskar dig Sune bluna ❤️

När jag kom hem så åt vi snäck pasta och skinksås , såsen vart grymt god . 

(null)

(null)


I dag var det sista gången jag såg farmen , jag vart så jävla lack när dom tog ut Diana 
Nu kan det där jävla programmet dra åt helvete för denna säsong 😡😡😡 fan va lack jag blir . 
Visst att hon sa fula saker i går men hon bad om ursäkt .  Stridens hetta . 

Usch 

Nu ska jag fortsätta och lyssna på min podd 
Jag lyssnar på en podd om canadas  värsta massmördare . 

Willie Pickton . 

God natt , jag hoppas jag är gladare i morn . 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Styrkekram Maria❤️

Svar: KRAM JOSSAN....
Ia None

2019-03-06 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0