Dagarna går !

Hej på er 

Här går dagarna i ett 

Jobb måndag kväll 
Jobb x 2 i går med bio på sickla

Jobb i dag plus att jag har gjort massa ärenden 

Vi var bla. i Farsta , då passade vi på att äta burgare på bastard burger 

(null)

Jag tyckte sådär , helt ok men bun meat bun och svenska hamburgerköket är  bättre 

(null)


Jag fräschade till mina naglar i dag , tog ganska neutral  nude rosa 

(null)

(null)

            Nöjd 💅🏻


Jag har varit och hämtat loppan på förskolan 

Vi har inte setts sen förra veckan så det vart ett fint återseende 
Hon vart jätteglad när jag kom, bästa känslan när hon skiner upp och springer mot en och ropar farmor 🤪
Oj va vi kramades. 

Vi väntade in max så följde dom med hem och åt middag . Max , Kalle och Olivia åt korv och spagetti och jag och H åt fisk grytan från igår 

(null)

    Smutt 

Olivia fick sina klänningar från Kalle som han köpte i fredags 

(null)

(null)

   Newbie

Så söta 💗💗💗


I går fick Kalle våfflor för jag jobbade på våffeldagen 
En glad kille och en tiggig hund 
Sune älskar pannkaka och våfflor med grädde & sylt 

(null)

(null)


I dag var vi runt på lite andra ärenden 

I morgon är det jobb och tvätt 

På fredag har jag lillgrodan 6-16 , vi tänkte grilla och ta någon öl på fredag eftermiddag eftersom det ska bli 12-15 g och ☀️

På lördag ska jag packa det lilla som ska med till Spanien 
Gosa med min älskade H 
Lämna in bilen på rekond 
Hänga med max & Olivia  och njuta av en familjedag 

Sen åker jag till Spanien tidigt på söndag morgon , ska hämta min kollega kl 3.45 i gullmarsplan och sen åka mot Arlanda . 

✈️✈️✈️✈️✈️✈️

Love Maria 




Kommentarer
Postat av: Therese

Vi käkade också hamburgare där i Farsta i helgen. Tycker inte de var supergoda tyvärr. Dåligt kryddat kött och inte tillräckligt välstekt, man vill ju ha det lite mer bränt i kanterna haha. Johan blev dessutom inte mätt på sin burgare, tråkigt då de kostade en del. Men men nu har vi provat och kommer inte gå dit igen :)

Svar: Precis 👍 2 burgare och pommes 350 spänn
Rån
Kram
Ia None

2019-03-27 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0