Farväl sessan

Hej vänner 

I dag har jag varit väldigt ledsen och det är säkert inget emot vad mina vänner känner i dag . 

Mina vänners hund sessan fick komma till hundhimlen i dag 😢


Jag är så ledsen för deras skull och för sunes skull 


Detta inlägg är till sessan ❤️❤️❤️


sessan var en stor del av vår familj och vi älskade henne jätte mycket 
Sune och sessan var lika  gamla  .

(null)
Vila i frid älsklingstjejen ❤️

Sessan har varit hos oss till och från i 6 år 
Vi brukar ha henne när våra vänner behövde hjälp och under deras resor mm.
Hon har bott hos oss lite då och då 🐕

Sune och sessan var som ett riktigt kärlekspar och dom har till och med legat ❤️🐕😂

Dom älskade verkligen varandra 

Vi har haft massa mys med den här björntiken 

En snällare  och gosigare hund får man leta efter 

Jag har skedat med henne många nätter i min säng och hon var en höjdare på snarkningar 

Varje dag när vi kommer till jobbet så möter hon oss glad i trappen  och  då följer hon alltid med mig ner på kontoret för att få godis , hon och Sune hade det som rutin ....

Så himla gulligt och nästa gång jag kommer till jobbet så finns hon inte mer ,  åååååå vad ledsen jag är nu när jag skriver detta inlägg.
Nu kommer hon inte komma och möta mig mer 😢

Ett minne jag har av sessan och Sune är 
( jag har många )  när vi bodde på en camping på Öland , vi hade lämnat hundarna i   hustrailern medans våra familjer gick och åt middag på en restaurang på området 

Vi sitter där och äter då vi helt plötsligt hör folk ropa om någon vet vems hundarna är ? 

Ja då är det alltså sessan och Sune som brutit sig ut genom lilla fönstret i husvagnen och rymt för att leta efter oss ,  där tror jag Sune stod för rymningen men att älskarinnan sessan rymde med 

Älskade hundar . 



(null)

(null)

(null)

(null)


Sorry för bilderna , jag tog dom från min Instagram så det kom med lite text 

Vi har gått många skogspromenader ihop och kastat massa bollar 💗💗💗

Jag kommer sakna henne så sjukt mycket och återigen så går mina tankar till sessans familj 

Vi älskade dig sessan , glöm aldrig det , 

Om några år så kommer Sune till dig i hund himlen då får ni vara tillsammans igen 
🐕🐕🐕🐕🐕

 Wow  wow 

(null)



Dessa 4 hundar står mig närmast hjärtat ❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

💗💗💗💗💗
God natt 
Maria 









Kommentarer
Postat av: Jossan

😢Jag beklagar verkligen från hela hjärtat❤️ Förstår att det känns jätte jobbigt både för dig och speciellt för Sessans familj😢 Fint skrivet Maria❤️ Vila i frid fina Sessan❤️🐾🐾 Kram!

Svar: Tack vackra Jossan
Ia None

2019-03-13 @ 08:29:46
Postat av: Therese

Ååå vad sorgligt ❤️

2019-03-13 @ 17:21:24
Postat av: Amanda

❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack❤️
Ia None

2019-03-15 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0