Fredag , ledig

Ååååå i dag och i morgon är jag ledig , nu måste jag verkligen försöka vila dessa 2 dagar , jag jobbar söndag igen 

det händer alltid någonting som hindrar mig från vila 😂😂 ❤️

Jag ska försöka summera min vecka som varit ! 

Måndag - jobbade kväll och kvällarna är alltid mysiga med mycket folk på FT 

Tisdag - administration med chefen 
Bidrags redovisningar mm men vid 13 så skickade Kia hem mig , jag började må sämre och sämre trots att jag varit dålig veckan innan 

Det gick åt fel håll helt enkelt 

Onsdag och torsdag var vi Värmdö och nacka och hjälpte byggole / Beijer med sin byggmässa 
Dom är FutureTeens sponsorer . 

(null)

Det var skoj men väldigt tungt 

Dels berodde det på att jag mådde skit men sen var det otroligt tungt för kroppen 

Vi stod upp i 4,5 timmar vid ett bord och hackade upp 54 kg högrev som vi skulle göra högrevspytt på och bjuda proffsen på . 

Ryggen, svanken och handleder  tog stryk så när vi kom på torsdagen var man inte kaxig i  musklerna .
Orkade knappt lyfta en köttbit på 3 kg 😂😂

Men då var vi en extra man ( 3 st)  och så var det bara ca 50 kg kött   ( bara) 

Vi hjälpte även till med såser och  såg till att saker fanns hela tiden och att det var fräscht 

Mycket Trevligt 😀


(null)

(null)

I  varje kartong låg ca 10 kg högrev 
Detta var onsdagens laddning 

(null)

Såsen / krämen vi gjorde var på färskost, vatten , dijonsenap och kryddor 
Det var jättegott tillsammans med pytten 

På onsdagen åkte jag direkt hem för att sen vara  barnvakt till loppan 

Hon var här hela kvällen men runt 18.30 gick jag hem och nattade henne hemma hos MOS 
och va med henne tills max kom hem runt 20 tiden 
Mysigt att få somna med lillgrodan 


(null)

(null)

      Mina  älsklingar ❤️❤️❤️

(null)

I går torsdag var det ju nacka & byggole och på kvällen jobbade jag med KP , min brukare hade en bowlingsmatch och hon ville att jag skulle vara där och heja 

Fredag i dag , jag hostar och snorar men hostan blir inte bättre , man är helt slut , jag får gå till läkaren på måndag morgon om det inte blir bättre , måste få host medicin 

I dag skulle jag vila men Kalle frågade om jag ville gå på pedikyr med honom ( han bjöd sin mamma ) och självklart ville jag det 

(null)

(null)

Efter pedikyr så gick han och shoppade lite till Olivia ( jättefina sommar saker ) bild kommer sen 
Och sen åt vi en lunch och Kalle klippte håret
 ( typ 20 cm) 

(null)

Mysigt att hänga med lilleman i dag . 

Jag älskar att han e mån om sin hygien . 
Han är som mig , älskar att bli ompysslad och gå på massage & pedikyr mm
Han går på massage ca 3 ggr i månaden 

Vid 13 tiden så hämtade Henning upp oss , vi åkte till länna och Audi och fixade med bilen 
Nu är air bag lampan fixad och en kabel under sätet är beställd och kommer på tisdag 
Skönt 
När den är installerad så ska bilen in på en rekond och sen ska framrutan bytas sen e bilen på top innan sommaren 

Sommardäcken åkte på i dag också . 

(null)

 Tjusigt 

När vi var klara åkte vi och handlade och nu är vi hemma och krupit ner i soffan 

Vid 19 är det tvättstugan men annars lugnt 

Va rädda om er , jag kanske tittar in senare 
// Love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0