Ikea

Hej 

Det vart ingen lugn dag men det vart en mysig dag med familjen 

Vi drog till Ikea med familjen 

Kanske inte så smart en lönelördag 😂😂

Men jag tyckte allt flöt på bra 

Max och Sandra tittade på en växa säng till Olivia och så köpte dom en byrå till hallen mm 

Vi köpte en rullgardin och ljus och sen köpte vi en  hjärt kudde i rosa 💗  och ett påslakansett i vitt och rosa till Olivia 

Vi åt lunch på Ikea , jag åt rödspätta och remouladsås 
Mumma 

En härlig dag 

(null)

(null)

Mysigt att prova alla barnsängar  med färgglada påslakan 

Det ni ser ovan var det jag och H köpte till Olivia 
Och den kudden hon håller i . 


(null)

Olivia var så fin i dag i sin Mimmi väst från Disney och hennes nya FILA skor 



(null)

Det var roliga ytor för Olivia att springa på och massa saker att ta på 😂😂

Olivia somnade på rotmos i bilen på väg hem 


(null)

Nu är jag tillbaka i soffan och här ska jag stanna 

Uppdatering : 
Jag stannade inte i soffan , max och Sandra behövde dra ihop nya byrån så jag och Olivia gick ut och lekte sen gick vi hem hit 

Nu är kl 19 och jag lämnade henne för ett tag sen 

(null)

(null)

Mys med farbror Kalle ❤️

Vad har ni gjort da ?????

Solen har inte svikit i dag , riktigt skönt ☀️☀️☀️

Puss &  kram Maria 





Kommentarer
Postat av: Jossan

🥰💖

Svar: ❤️❤️❤️
Ia None

2019-03-02 @ 22:26:21
Postat av: Jossan

🥰💖

2019-03-02 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0