Kp, Ica och Arlanda

Hej på er 

Söndag och ny vecka i morgon 

Helgen har gått så fort 

I dag har jag jobbat , vi tog en lång promenad i Tyresta by - vi har alltid söndagar och alltid samma aktivitet och det e brukarens val så nästa gång är om 14 dagar 

Det var isigt en viss del av slingan så det var svårt att gå men halva vägen ( 3 km ) var ok 
Vi gick 6 km 👍
Lite mör efter PW.
Sune var med såklart .


Efter jag lämnat henne så hämtade jag H 
Vi åkte och storhandlade för veckan och nu är jag hemma och har precis duschat , 

vid 15.15 ska jag åka och hämta Kia, Thea och Sandra och köra dom Till Arlanda .  I dag flyger dom hem till Teneriffa 


När jag kommer hem blir det soffläge med farmen och Robinson 
Bästa söndag.......

Kram Maria ❤️❤️❤️❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0