Lördag 23:e

Hej 

Ytterligare en solig dag och det tackar jag för 
Jag behöver all energi jag kan få ☀️😂

Vi vaknade kl 6 i morse och hade en mysmorgon . 

Vid 7.30 så bestämde vi att åka och skölja av bilen innan 1000 bilar till skulle in i biltvätten och sen tänkte vi ta en skogspromenad  
Men 
Bilen vart tvättad men ingen promenad för det var svinkallt i morse , igen sol och väldigt blåsigt 
Burr 

(null)

(null)

Vi åkte och handlade lite vitaminer och åkte hem och tog det lugnt ,

Men när solen kom fram så vart jag lite sugen på att pula i rabatterna .

Jag skulle bara göra litegrann men det slutade med att ALLT vart klart , alla rabatter rensade och Henning fyllde på ny jord 
Vi krattade och ställde fram bord och stolar , 
Jag städade balkongdelen och satte fram rotting möblerna och Henning klippte buskarna 

Teamwork 

(null)

(null)

Sune njöt i solen 🐕🐕🐕

(null)

(null)

Påskliljorna är på väg upp 💋

(null)

Vi tog en liten promenad med Sune och nu håller vi på och  gör käk . 

Henning har precis beställt skor 

(null)

 Så snygga adidas 💗

Nu blir det  en lugn kväll , i morgon ska jag jobba vid 10.30 

Hoppas ni får en fin lördag // Maria 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan meddela att Audin blev prejad av Polisen i Tungelsta klockan 15.30 idag 2020-11-23

Svar: Vilken tur att den är såld da
Ia None

2020-11-23 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0