Lördag den 30/3

Hej 

Denna lördag gick i rasande fart 

Vi vaknade 5.30 
Mös hemma till 9 , vi hoppade i duschen och tog en promenad med Sune 

Vid 10 kom max och Olivia , dom följde med oss och lämnade in vår bil på rekond . 

sen gick vi till Haninge c och käkade lunch medans bilen tvättades. 

Bilen vart som ny både inne och ute . 

(null)

(null)

(null)

När bilen var klar så körde vi hem M & O  för Olivia skulle sova , jag och h åkte vidare till rusta och Ica för handling 

Sen vart det altanen 1 timme och sen tvättstugan och packning 

Vid 18.30 åkte jag till stan och hämta Rickard som kom från Teneriffa 
Och körde hem honom 

Nu har vi ätit och tvättat oss och jag ska försöka sova , jag har krypit ner i soffan 
Min klocka står på 03.00 

Vi ska hämta min kollega kl 4 i gullmarsplan och flyget går 6.40 

I natt blir  det sommartid 

Det känns jättejobbigt att lämna familjen och åka 
i väg själv men nyttigt också . 

Det blir jobb några dagar och förhoppningsvis lite solning också så jag får lite färg innan jag är tbx i Sverige 
Plus att jag ska försöka njuta lite av egentiden 

Men längtan hem efter H och barnen kommer bli grymt jobbig ❤️❤️❤️❤️


Bye bye 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0