Resor framöver ✈️

Hej 

Det märks att jag chillar lite i dag 😂😂


Jag bloggar mellan tvättmaskinerna jobbar 

Jag kommer resa lite nu framöver 

På söndag nu den 31:a åker jag till Spanien och Teneriffa och jobbar med FutureTeens Spanien 

Jag blir där några dagar , oklart när jag far hem men skulle behöva vara hemma till torsdag men senast fredag då jag har jobb här hemma lördag & söndag och sen har det med Sune att göra osv och självklart längtan efter familj 

Men det ska bli skoj att hälsa på FT Spanien och hänga några dagar med tjejerna ❤️❤️❤️

Sen den 31/5 åker jag och Henning på vår 50 års resa / semester vecka 
Vi firar min födelsedag utomlands (50 år ) och firar med resten av familj när vi kommer hem den 8/6 


Vi har bokat ett super mysigt 5 stjärniga hotell i bodrum med rum mot havet och all inclusive 

Jag Längtar efter kärlek , sol och hamam och framför allt vila och mys ☀️☀️☀️☀️

(null)

Detta är en bild från vår balkong på hotellet 
Vi läste recensionerna från gäster som varit där och det var bara bra betyg 👍

Det är första gången för oss i bodrum 
Bodrum är Turkiets jetset ställe 


Vi har varit i alanya  8-10 ggr
Antalya 1 gång 
Side 2 ggr 
och belek 3 ggr och spelat golf 

Älsk på Turkiet  men jag ogillar deras politik och shit 
Men allt annat e super , 

Jag längtar ✈️ dock inte efter flygningarna 
Haha 
Jag e flygrädd 🙏 men jag måste stila mig på Spanien resan för då resar jag utan min trygga man  och så ska jag vara förebild för Kattis ( min kollega ) 
För hon har endast flugit 1 gång och är oxo lite orolig men det får bli några sprit drycker och sen somna   Hahaha ❤️

Nä nu är maskinerna klara 

Puss på er // IA 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med Bodrum! Där har vi varit två gånger, min faster har ju hus där ☀️ går inte alls att jämföra med te x alanya. Vad heter hotellet? Vi brukade hänga på värsta lyxhotellet och använda deras pool ☀️

Svar: Zendito bellazure
Ia None

2019-03-24 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0