Teneriffa ankomst dagen

Hej 

Nu är kl 21.18 och jag har krypit ner i sängen 
Hon är 22.18  hemma i Sverige 

Jag gick upp 3 i natt ( mot söndag ) så det har varit en lång dag / kväll 

Flygresan gick bra och vi landade ca 30 min försenade 
Kia , thea och Sandra mötte oss på flygplatsen 

Vi åkte till affären och bunkrade lite och sen åkte vi bara hem och mös på terassen .

Jag har bränt mig som fan i dag pga att det blåste och man kände inte solen på samma sätt som när det e vindstilla 
Röd som en kräfta 

Vi har ätit gott , kycklingsallad och bröd och vi har tittat på tv.n 

Här kommer några bilder från dagen 

(null)

Dagens middag 


(null)

Hängt upp lite kläder i mitt och Kattis rum 

(null)

Fina blommmor på altanen 


(null)

Kattis rädd vid laddning 


(null)

(null)

(null)

(null)

Vulkanen Teide  som Sticker upp ur molnen 


(null)

(null)

(null)

(null)

  Nu på kvällen lika med BRÄND med stort D 

I morgon bitti ska vi gå upp 7 , vårat första jobb möte är 9 

Ses här i morgon // love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0