Tisdag & onsdag


Hej 

Jag Bloggade aldrig i går , 

I går vart det en oväntad lugn dag då jag inte behövde gå in till jobbet utan pysslade lite hemifrån i stället , 

jag bestämde mig för att inte starta värsta projektet i går på Dan utan jag höll mig i soffan , jag fastnade på vings resesidor Bla.  ...  hur mysigt att drömma sig bort 😀

Jag kollade lite på play , på de program jag har missat  osv 

Vid 16.30 var det dags för kp uppdrag
Vi hade bestämt att vi skulle fika och spela bowling 

(null)

På tisdagar mellan 17-20 spelar man för 100 kr banan. 


När jag kom hem så åt jag rester av torsk med äggsås och tittade på farmen och ensam mamma söker , 

Ensam mamma söker :

I ensam mamma söker så har vi 
Elin som e min favvo mamma 
Theodora  och Camilla 

Elin vill jag ska välja Andreas 
Theodora (lite väl happy)  vill jag ska välja Anton 
Och Camilla vill jag ska välja Peter 

Tittar ni ?  Hur tänker ni ? 

Både Elin och Camilla har 2 unga killar dom träffar , inget illa med det men Camillas blonda magaluff kille är ett stort ????  Hon kan väl verkligen inte bilda familj med honom   ?? Så tonårsaktig ......

Ja ja 

Farmen da :

Jag gillar ju lastbilschauffören ( blonda tjejen ) fick hjärnsläpp på namnet...
Uppdatering : hon heter Diana 
Hoppas hon vinner allt 

Jag tål inte Emelie och Tobbe 🤮🤮🤮

Ser ni det ?  Va tänker ni där ? 

I dag onsdag ska jag med en ungdom till doktorn .

Och här hemma ska jag laga skinksås till kvällens middag 

Hoppas ni får en fin onsdag // Maria 








Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker som du i Farmen. Hejade på Diana. Hatar hon den känslokalla med blåa håret!!

Svar: 👍
Ia None

2019-03-06 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0