Tjabo

Hej 

Torsdag i dag 

Mycket hundsorg denna vecka 

I går fick kalles bästa kompis ta bort deras fina labbe tjabo .
Han var gammal och naturen har sin gång , han var nästan 14 år  och hade svårt att få i sig vätska och mat sista tiden så i går hade dom tid för att säga farväl. 

Stackars Micke med familj 
Dom är jätte ledsna såklart , Kalle är ledsen för Mickes skull. 

Usch 

Så mycket som jag har gråtit dessa dagar för sessan och nu tjabo 

Jag fattar inte hur jag ska klara av sunes bortgång 
Jag kommer vara helt förstörd , 
Kommer jag ens kunna hantera det ? 

Allt man gör kommer påminna mig om Sune eftersom han är med mig 24/7 


(null)

       Hundänglar 💔💔💔


Jaja   

Jag är fortfarande sjuk och jäkligt  rastlös , min vän Kia tyckte jag skulle börja virka eller nott 
Hahaha  kanske ligger nott i det 


Nu ska jag ta en morgon promenad med Sune 
( 2:a för i dag ) H tar alltid Sune vid 5.30 innan han åker . 

Va rädda om varann


Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0