Virvelvinden

Kall jäkla dag men med sol halva Dan , jag  hatar blåst . 

Min lilla loppa kom 6 i morse , plattan i mattan hela Dan . 
Lekt i parken , varit i c , myst hemma , käkat lunch , vilat , myst med farfar & farbror , lekt ute tills pappa kom . 
Sen skulle vi ha grillat men det blåste för mycket så vi gjorde korv och gräddade våfflor inne . 
En jättemysig dag med dom
Bästa . 
Nu är min kropp mör , när man är med lillgrodan så är det som ett  redigt långt gympass 😂😂😂

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar den här lilla tjejen så mycket , vi har så skoj ihop 
Bästisar 💗💗💗

Det märks att man blir äldre , ont i kropp efter lek med  barnbarn 😂😂

Hör knappt efter förkylningen , helt lock i öronen  
(Förmodligen vätska i öronen )  nässpray hjälper lite grann
Hade typ på högsta på tv:n i dag  😂😂

Sover som en gris på morgonen , jag har aldrig varit morgon trött men nu kan jag lätt sova till 7-7.30 på mornarna 
Helt galet 
Alltid vaknat 5-6 

Ser inget , i dag kom en bekant fram till mig när jag satt på gården   , hon sa  Hej Maria , 
Jag tittade och inte förs hon kom närmare så såg jag vem det var hahaha 
Pinsamt 
Förut var synen dålig när jag läste men nu måste jag fokusera på allt för att se ok . 

Det går utför för damen 😂😂😂😂
Nästa blir kanske rullator


M & O gick hem vid 17.30 , då hoppade jag i duschen och nu är det soffläge 


Kram på er // Maria 













Kommentarer
Postat av: Sandris

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Ia None

2019-03-29 @ 21:48:32
Postat av: Sandris

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️
Ia None

2019-03-29 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0