2 killar

Härlig dag ❤️


Mycket kärlek och känslor 

Först mysig lunch i stan med min bror 
Alltid härligt att samtala med honom och få lite uppdate 
Vi var i gamla stan och åt på en kina restaurang 
Jätte gott oxo 

(null)


 Efter  lunchen åkte jag till Skanstull och köpte 2 presenter till bebis och Olivia 

Vidare hem till H , vi bytte framruta på vår bil och åkte och storhandla 

Sen vi 16 var vi på suprice fika hos Max och Sandra 
Dom Droppade  könet på lillen som kommer 
Jaaa det e en kille 

Tjoho 
En av varje 

(null)


Ni kan se hela videon på min Instagram 

Vi är så glada 💙💙💙

Min älskade oliv ska bli storasyster till sin lillebror 

(null)

(null)

Hon kommer bli världens bästa syster 🐸🐸
Min fina lillgroda 

Nu myser vi bara hemma 
Ska bli skönt att ta det chill i kväll  och i morgon har jag inga planer 
Första dagen på evigheter som jag inte måste göra något 

God natt på er // Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0