21-22

Go torsdag morgon 

Hur mår ni ? 

Jag ska snart gå mot jobbet , jag börjar dagen med ett möte . 

Nu är det 21 dagar kvar till semester och 22 dagar kvar tills jag åker till Bodrum 
Längtar ihjäl mig efter ledighet 
( behöver semester ) 

Vi åker för att fira min och Hennings 50 års dag 
❤️❤️❤️
Det var 36 år sen vi blev tillsammans 1:a gången och vem i hela världen trodde vi skulle bli 50 ihop ?

Tippar på Ingen .....😂😂

Jag ska njuta av ❤️, mat , sol , bad, hamam och kärlek . 

Det kommer Bli lite resor i år :


Mars/april var jag på jobb i Teneriffa 
Nu i juni-   Bodrum Turkiet 
Juli - Teneriffa semester med H , Kalle och kompis till Kalle 
September- Teneriffa jobb / läger 

Jag som ogillar att flyga  hahaha 

Har ni några semester planer ? 

Nä nu ska jag borsta tänderna 

// All kärlek 💙💙💙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0