Blommor till mamma

Hej och god tisdag morgon 
 
I går var en bra dag på jobbet 😀

I dag jobbar jag hemifrån 

Jag har suttit med Mail och sms och nu ska jag gå och hämta ut ett paket åt min chef 


Detta inlägg är till min mamma mest !

Jag sa att jag skulle posta lite bilder på alla mina blommor i rabatterna och mina syrener mm 

Tyvärr fotar jag inte en helbild för min gräsmatta
Ser förjävlig ut då den inte är klippt 
Min gräsklippare har gått sönder och gräset e högt 
Ser ovårdat ut . 

Here we go :

(null)

(null)

Min rondondendron blommar så fint 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Sorry för mina fula rostiga blomlådor 
Nästa år ska dom bytas ut 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag önskar er en fin tisdag 🌸🌸🌸 Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0