Bodrum / semester

 
Om 8 dagar åker vi till Bodrum Turkiet till staden Turgutreis, känd för sina fina stränder och sin välbesökta marknad. 
 
Vi har ju varit i Turkiet massa gånger , Jag kan inte ens komma ihåg hur många gånger men gissar på 15 ggr
 
Vi har besökt Alanya mest
 
Alanya,  Antalya, Belek och Side och Side är nog favoriten hittills och ett hotell i Belek som  var helt perfekt.
 
mellan dessa resor har vi varit i KOS, BULGARIEN , ROM OCH TENERIFFA.
 
och nu har vi alltså valt Turkiet igen men till Bodrum.
 
Vi ska bara slappa med Al inclusive, vi har havsutsikt.  Bara vila och njuta och fira min födelsedag och våra 50 års dagar. (min och H)
 
 
Nu ska jag strax duscha och sen gå till jobbet
 
Hoppas ni får en fin Torsdag
 
Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

I turgutreis var vi mycket när vi var i bodrum. Bodde i min fasters hus i gumusluk.

Svar: Var det fint där , kan du tipsa om något ?
Ia None

2019-05-24 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0