Fredag & lördag

Hej vänner 

Hur mår ni ? 

Här har det varit plattan i mattan 😀

Fredagen gick jag upp 4.20 på morgonen och tog tag i hemmet , jag plockade  bort alla fodral på soffan

Det vart storstädning delux i går 

Hela soffan piskades och dammsögs och tyget
Tvättades i maskin , nu doftar soffan ljuvligt 

Alla sängkläder , mattor, överkast och filtar tvättades 

(null)

     Rent & fräscht /   bästa känslan 👍


Jag körde 10 maskiner mellan 7-10  och sen på kvällen vid 19 körde jag 4 till maskiner med arbetskläder och skor 

Soffan sköts fram och det dammsögs bakom , alla golv skurades mm

Vid 15 tiden kom MOS gänget över , jag hade gjort en äppelpaj med vaniljsås 

(null)


     Mumma 

På kvällen vart det min favvo pizza 
( köpes) 
Dr rutger salami med extra salami 

(null)

 Vid 21 tiden kröp jag i säng och satte på ljudbok 
Jag somnade nog på 2 Sek

I dag lördag :
Vi vaknade 5.30 och hade mys morgon 

Vid 7 var vi på Ica maxi och storhandla och 
Kl 9 - 13.30 hade vi vår älskling ❤️❤️❤️

Vi busade , lekte i sandlådan , var i centrum och köpte glass och såpbubblor 
Vi åt lunch och vilade 

(null)

   Åååååå vad vi älskar lillgrodan fast det är det väl ingen som missat 😂😂😂

När jag hade lämnat henne så var det sol , jag satte mig på plätten för att njuta  men efter 10 minuter så vart det molnigt 
Skit oxo 
Fryser hela tiden nu för tiden 

På förmiddagen hade jag vinterjacka och mössa på mig 

(null)

   När solen gick i moln så började jag fixa ute i stället , jag rensade lite i rabatterna , klippte lite gräs och vattnade 

Vi var nere i garaget och satte upp speglar på väggen . Det vart skit bra . 

Det blir stor hjälp vid parkering 🚙

Vi har ätit räkor och baguett till middag 

Vid 19 tiden körde jag Kalle och Kevin till Södertälje , dom skulle åka till trosa . 
Skönt att poppa höööööög musik i bilen .

Nu är jag äntligen still i soffan så jag passar på att blogga lite , jag ska kissa Sune och sen krypa ner i min sköna säng 

I morgon är det jobb, jag ska vara i V-H kl 11 och sen ska vi fixa massa ärenden , 
Jag måste till Farsta oxo för min bikini har kommit ☀️

(null)

 Här är vår fina kille som också vart ren och fin igår 
Kalle duschade honom , Henning klippte klor och jag borstade honom 
Team work 👍

Nä nu ska jag ta tag i det sista

God natt ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0