Jobb och Tyresö

Tjo 

Redan Söndag  och ny vecka väntar . 


I dag vart det jobb på fm 

Jag mötte ungdom på morgonen för handling och  för att ladda busskort mm

Vi sågs kl 8.40 och då märkte jag att Ica:s  förbutik öppnade 9 
Vi satt och vänta och när dom väl öppnade så var SL apparaten trasig !!!  Men va fa.......

Kunde dom inte skrivit det på en lapp utanför  så hade vi sluppit vänta i onödan 

Ja ja 
Då sprang jag till tobaken på andra Sidan men dom öppnade inte förs 10 

Då åkte min ungdom hem och jag gick och hämtade bilen för att åka och köpa på annat ställe ,

Tror ni inte det stället var stängt oxo ! 

Va fan 

Då fick jag köra tbx till brandbergen och till tobaken som öppnade 10 

Jag Köpte busskort och körde tbx till jobbet för att lämna busskort och ställa in kylvaror till morgondagens middag plus bröd 

Då upptäcker jag att det rinner mjölk i hela personal kylen 
Någon har inte skruvat på korken ok så det har runnit ut på alla hyllor under 
GaaaH !!!!!’😡

Jaja 
Alltid något som ska hända 
 😂😂😂😂

Sen åkte jag och röstade !!

När jag var klar med det så hämtade jag Henning och sen max, Sandra och Olivia . 

Vi drog till Tyresö för lite shopping 

H köpte kosttillskott och strumpor 
Jag fick ett par byxor från Lindex 

(null)



Jättesköna och fina 

Vi blev bjudna på morsdag fika av mos gänget 

En underbar dag 😍😍😍

Nu ska vi kolla ALEX på viaplay
Säsong 2 
Super bra svensk serie 
Och laga mat . 
Det blir en köttbit i kväll 

I veckan blir det jobb och fix 
Bla händer detta : 


Måndag / jobbar kväll 
Tisdag / jobbar dag och kväll 
Onsdag / jobb och gå med Kalle till tandläkaren 
Jag tror han ska ta bort tandställningen då 
( 2 år ) har han haft den . 

Tjoooohooooo 

Och jag ska färga mina ögon fransar på onsdag 

På torsdag ska vi hänga med MOS och packa
( röd dag )
På fredag ska jag fixa mina naglar och så åker vi  till Turkiet ( kvälls flight ) 

✈️✈️✈️


Plattan i mattan 

All kärlek 
Maria 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0