Lördag

Hej på er 

Hur mår ni ? 

Jag vaknade upp denna morgon och tänkte så här 

- faaaan va skönt , jag har inga planer alls, jag ska bara strosa runt i pyjamas hemma denna lördag . 

NOT!! 

Vi tog en promenad 
Jag lagade 2 stora kyckling sallader 
Sen gick vi upp till MOS och hälsade på en liten stund 
Sen frågade H om jag hade lust att köra han in till stan fram & tillbaka , han kan inte köra för han har åkt på stans nackspärr 

Självklart gjorde jag det . 

Vi var i Farsta och hämtade min fina bikini 


(null)

Min smala älskling , han rasar fortfarande i vikt 
Från 104 kg till 85 kg nu 
Han försvinner .......
20 kg sen i julas 

På tisdag ska han på magnetröntgen på bröst och mage 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️



Vi har vattnat blommor & vårt gräs 
Våran ros kommer bli så vacker i år men i dag upptäckte vi massa bladlöss på rosen , 
Har ni tips på hur man får bort dom?

Trist 

(null)

   Tyget / färgerna på årets bikini 

(null)

 Matchar mina syrener 

Asså , hur gott doftar dom
??????

Älskar dom . 

Nu är kl 18 och jag har krypit ner i soffan , halsen spökar .... men det har inte blivit värre😀😀😀

Hoppas ni får en fin lördag 💚💚💚

Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0