Lördagen den 18 maj

Hej finisar 

Jag har inte haft lust att blogga men här är en uppdate från de senaste dagarna 

Torsdag - jobb och så kom mina nya sängbord 
Jag har köpt enkla vita att ha på väggen 
Skönt med fritt golv 
Kalle har monterar ihop dom men vi har inte fått upp dom då vi saknar vattenpass 

(null)

(null)

   Mina gamla fula ska slängas 

Haft dom ute på loppis för 150 kr för båda men ingen har nappat 

I går fredag var jag på massage och sen hade vi mos gänget här till 18 
Vi grillade korv med bröd och fikade 

I morse vaknade vi 5 och vid 7 hämtade vi upp max för han skulle övningsköra till rudan mm. 
Vi var på rudan och tränade i utegymmet och sen gick vi 2.5 km 

Efter det körde max till port 73 och Ica maxi där vi handlade och nu kör max och H och hämtade en växa säng till Olivia 

Nu sitter jag i soffan och ska inte göra ett skit 
Så nice 

(null)

Bild från i går 


(null)

I går åt vi en smarrig räk cocktail 

Vad har mer hänt ?
Jo jag har tagit bort FB 
Funderar lite hur jag ska göra med FB 
Tycker att det är skit trist med FB just nu ... 
Det räcker nog med Instagram och blogg 

(null)


I morgon är det jobb x 2 

Nu säger jag bye bye 
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0