Lugn fredag kväll

Hej vänner 

Hur mår ni 

Jag mår sådär 

Jag har ont i halsen ( började häromdagen ) men jag krigar på ändå !!

Jag har stans ångest känsla i kroppen , tryck över bröstet 
Men det går över . 

jag kommer ställa in Renées 50 års träff på hotellet i kväll . 

Sorry hjärtat 🎂🎂🍾🍾


Dom ska gå ut efter hotellet så min tanke var bara att åka ner och skåla en snabbis men jag orkar inte 😔

Jag måste spara alla krafter jag har nu för att klara dom sista 4 arbetsdagarna och sen  resan om
1 vecka 
Jag får inte bli sämre ! 

I dag har jag putsat fönsterna här hemma , skit snyggt och rent 

Jag var i Haninge  C och köpte lite trosor och en BH 

Jag var på Ica maxi och storhandlade 
I kväll blir det räkor & baguette 

(null)

Lite bilder : 

I dag på balkongen 


(null)


Gårdagens middag 
Bacon omelett 


(null)

Fina tulpaner i Haninge C 


(null)

Min älskling 

En gammal bild och hon var så mini 💚💚💚

Jag saknar henne 
Det var en vecka sen jag såg henne nu 😔😔

Nu lite pyssel och sen ska jag sätta en ansikts mask 
Och duscha och krypa ner i soffan 

Hoppas ni får en fin helg 

Maria 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0