onsdag 15 Maj och omklädningsrum

Hej blogg vänner
 
En bra dag på jobbet 😃
när jag kom hem så hade det blivit hyfsat varmt i solen så jag vattnade plätten och blommorna och mös ute i solen i 30 min.
 
sen var det dags för middag och ta kvällen.
 
Vi har börjat titta på serien Tjernobyl på HBO, spännande men va otäckt det e med kärnkraft men vi måste ju ha det.....
 
 
I dag var det en sån där sämst dag i omklädningsrummet, ni vet när man ska prova kläder och man känner sig såååå ful och tjock och fettet hänger överallt och inga kläder känns bra eller sitter bra på en.
 
Jag var på kappahl och tänkte prova lite kläder nu när jag INTE har pengar för då hittar man ju alltid kläder och då var min tanke att ha tittat ut och sen köpa det nästa fredag vid lön innan jag åker bort til turkland.
 
Jag behöver shorts, lite toppar och kanske någon klänning.
 
Jag tog in ca 10 plagg i provhytten och ALLT  SATT  KEFF.
 
Ingen bra dag och sämst självförtrående i dag !!!!!
 
hittade alltså NADA.
 
Undra varför man känner så vissa gånger och vissa gånger så ser man direkt att man har hittat det rätta plagget och att den sitter nice...
 
JAJA 
 
Sen skulle jag ju gå och hämta min oranga bikini som jag beställt till butiken i farsta men när jag såg den in real så var det inte de varma färgerna jag tänkt. den var blek i färgerna.
så jag provade en mörkblå  med lite mönster på som var finare så jag ändrade mig och tog den istället men då fanns såklart inte trosorna i min storlek så dom är beställda i  min storlek till butiken och de kommer om ca en vecka, 
HIT OCH DIT...
 
nu är jag dödstrött, Ska sova och gosa med Bluna.
 
     Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0