Onsdag morgon

Hej 

Jag har mest jobbat så jag har inget speciellt att blogga om . 

I måndags jobbade jag 11.30-21.30 

I går tisdag vart det telefon möten / planering och vid 14 tiden hämtade jag LOPPAN på förskolan 

Hon blir alltid så glad  när jag kommer , hon ropar farmor och släpper allt och kommer springande och ger en världens kram , det är den härligaste känslan som finns på hela jorden 

(null)

 Här är vi på bussen på väg hem från sågen 
Chill style 

Olivias dagis ligger en bit härifrån så det blir buss dit och hem 
Vendelsö Hage 

Vi hängde på plätten när vi kom hem, vi fikade , åt glass och mös . Sandra , Henning , Jennifer , max och Kalle slöt också upp sen . 
Alla gick hem vid 18 tiden ! 

Vi åt lite middag och kollade Game of thrones 
Äntligen vart det lite power ..... 😀🔥

I dag onsdag blir det hembesök i fagersjö 
Jag ska ut med Sune nu och sen drar jag dit 

Vädret ser ut att bli kanon till helgen 
Mysigt 
På söndag blir det jobb då jag har 2 kp uppdrag 
Men jag ska njuta av solen så mycket jag kan . 


All kärlek // Maria ❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0