Onsdag & Torsdag

Hej 

Usch vilket väder vi har 
Blåsigt och iskallt 

Men jag ska inte klaga 
I morgon  runt 16 åker jag mot Arlanda och flyger till Turkiet 
1 vecka med värme och förhoppningsvis lugn & ro 

I går onsdag var jag med Kalle hos tandläkaren , han trodde dom skulle ta bort tandställningen men han hade hört fel 
Karin ( tandis) hade sagt nästa gång tar vi avtryck 
Jaja 

Han gjorde alltså avtryck för skenan som ska sitta på insidan när dom tar bort ställningen så inte bettet ändras . 

(null)

Nu ska hela tandställningen veck den 14/6 
Roligt 
Han har haft den i 2 år ......
Allt ser fint ut 👍

Efter tandis så åt vi en lunch och sen åkte jag och jobba 
Jag gjorde klart allt inför semestern 

Efter jobbet så gick jag till spray tanten och färgade mina fransar  , jag skulle egentligen gjort fransar men det känns ganska fejk och o värt när det ska badas mm . 

(null)

På kvällen vart det fix innan jag slocknade vid 22.

I dag startade vi dagen med en timmes thai massage och sen hämtade vi max och Olivia 

Vi åkte till länna och handlade lite och sen hem hit och gjorde våfflor på plätten 

Vi ritade med stenkritor och busade 

(null)

Olivia fick vår mössa , det blåste galet mycket 


(null)

Här skriver vi alla namn och massa ❤️

(null)

(null)

(null)

Våfflor , jordgubbar , sylt & grädde 

Nu har vi pussats hej då för en vecka 

I kväll blir det sista tvätten innan avresan och packa ner det sista 

I morgon blir det naglar och chill och sen take off 

Kram på er 
Maria  (null)

Avslutar med en bild på min balkong på hotellet i bodrum 

Tjao 

Kommentarer
Postat av: Susse

Ha det jätte bra o njut ordentligt av semestern 🌞🍹
Kom själv hem från Alanya i lördags efter 2v där. Varmt o härligt. Ville inte alls hem.

Svar: Åååå härligt , kram susse
Ia None

2019-05-30 @ 15:15:50
Postat av: Amanda

Åh trevlig resa!!🤩

Svar: Tack
Ia None

2019-05-31 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0