Orange , lite om allt ❤️

Hej 

En väldigt skön lördag 

Hade Noll planer så vi tog dagen som den kom 😀

 min plan var att få vara hemma så mycket som möjligt och lata mig i dag 

Vi åkte i väg till Farsta en stund på fm 

Henning köpte ett par shorts och jag köpte en fin orange tröja . ( nummer 2 )  jag är helt torsk på orange denna sommar . Valde även en bikini i år som går i orange 

(null)

    Min bikini 


Jag var och provade ut storleken häromdagen och i dag ringde dom från butiken och sa att den kommit in , jag ska hämta den nästa helg 🙏❤️

Jag hade dock velat att det tog lite längre tid att få hem den då jag velat hämta den nästa lön . 

Det har varit sjukt mycket utgifter sista tiden så nu blir det bröd och vatten till den 25/5  😂😂😂😂
Håret , möbler , naglar , kläder , hundmat , resa till mamma , presenter , lunch mm mm . 
Ja ja 

Vi tvättade bilen på väg hem och handlade lite som vi glömde i går 

Max och Sandra ringde och frågade mig om jag ville hämta dom i Barkaby nu i kväll men jag sa faktiskt nej 
Orkade inte åka i väg men jag får så dåligt samvete när jag säger NEJ ....

Jag har gjort en jättesallad till middag . Den kommer räcka 3 dagar 

Min favvo pasta sallad 

Krämig och god med massa kyckling , bacon och ost 

(null)

     Mumma . 


H har ju varit dålig sista månaderna och rasat i vikt de senaste månaderna 
Från 104 till 87 kg 

Han har varit på vc flera ggr och träffat läkare som knappt kan svenska och dom har endast ordinerar tabletter typ 

Jävla idioter 

Sist så gick jag med honom till vc och sa att jag vägrade gå därifrån förs dom skickar honom på en magnet röntgen 

Det slutade med att dom  Skickade remiss till magnet röntgen / äntligen 

men efter några dagar så fick H ett samtal från vc igen 

Då hade dom haft ett läkarmöte med flera doktorer och pratat om honom och nu slog dom i stora trumman 
Nu händer det grejer 👍🙏🙏


Han har gjort gastroskopi  tidigare och där såg dom ett litet hål på matstrupen men efter det gick dom aldrig vidare med saken men nu så .....

Från i morgon ska han äta flytande och dricka laxermedel på Söndag & måndag 

På tisdag är det koloskopi ( heter det så )  
Kamera i ändan 

Sen har dom tagit om alla prover ni kan tänka er 
9 rör i fredags 

Han ska in på lugn röntgen 

Och  magnet röntgen från hals till bäckenet 

Nu jävlar ska dom kolla allt ,,,,,  heja efter massa besök 
😡😡😡😡
Jag hoppas ju såklart att dom inte hittar något allvarligt men samtidigt så är man rädd för att dom ska säga 
- det är inget fel på dig 

För då vet vi ju inte vad fasiken vi ska göra 🤨
Jag vill bara att han ska må bra och vara pigg och glad 

💙💙💙


Nu vet ni varför jag har varit lite frånvarande sista tiden , jag e orolig såklart , jag vill ju inte att det ska hända honom något ❤️❤️❤️

Love Maria ❤️











Kommentarer
Postat av: Jossan🌸

❤️Tänker på er🙏 Fin bikini☺️🧡💖 Kram💕🌸

2019-05-05 @ 00:31:11
Postat av: Maria

Tack bästa Jossan ❤️

2019-05-05 @ 06:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0