Rudan , kp

Hej 

En skön söndag 

Vi vaknade 5.30 och bestämde oss för att åka ner till rudan vid 7 för att kolla deras utegym 

Vädret var helt underbart i morse och gymmet var jätte fint 
Vi ska försöka åka ner på mornarna på helgerna och träna och gå maxi slingan x 2 

(null)

 Ett stort utegym med bra beskrivningar 

(null)

  Sune badade och njöt 

(null)

(null)

(null)

(null)

En härlig morgon 


(null)

(null)

 Nästa lördag kör vi och max ska med oss och samtidigt övningsköra 


Vid 10.30 åkte jag och handlade lite till FT villan och åkte förbi och lämnade det . 

Vid 11 skulle jag vara i V-H och hämta min brukare 

Han ville åka och shoppa och äta .

Vi var på jula och köpte en fläkt och en väska till honom och sen handling på Coop och sist lite lunch på burger king innan jag körde hem honom

När jag kom hem så skulle jag sätta mig på altanen och njuta av solen men det tog 4 min så började det och regna 
Hahaha  gud pissar på mig 😂


Nu har vi precis ätit middag 
Jag gjorde lövbiff rullader med pressad potatis 


(null)

(null)

I kväll är det robinsson ( tjoho) och i morgon jobbar jag kväll 
Så nu säger jag go kväll ❤️och god natt ❤️

Love 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0