Snabbvisit & tv

Nu är vi hemma igen 

Sthlm - Nyköping - Flen - Sthlm 

Jag har kört 🚙🚙🚙

Vi var bara på en snabb visit hos mamma i dag  , Hon fick vår gamla tv som är större än den hon haft 

H har borrat upp den på väggen och vi möblerade om och styvat om i hennes klädgarderob 

När vi var klara så tog vi lite lunch och fika som
Vi köpte med oss och sen åkte vi mot Sthlm igen

Mamma var jätteglad och nöjd med allt 👍🙏

(null)

(null)

(null)

Heja  H 


(null)

När vi kom hem så hade jag den sjukaste huvudvärken 😡 och har fortfarande 😡


Vi har chillat och tittat på GOT och Paradise hotell
Och nu satte vi på Auqaman 
( jag har redan sett den på bio ) 
Så jag kollar med ett halvt öga 

I morgon är det jobb & barnvakt 
Fredag / mysig lunch date
Lördag / familjen 
Söndag / jobb 

Kram på er // M ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0