Söndag

Hej vänner 

Söndag och ny vecka väntar 
I dag har jag jobbat . 

Jag var och handlade kaffe & lök bla till FT och var förbi villan och la det i kylen innan jag åkte i väg och hämtade min brukare . 

Vi går ju i Tyresta by varannan söndag 
Jätte mysigt och skönt ute i dag 

(null)

(null)

Jag körde hem henne när vi var klara 

Efter det så hämtade jag upp H och Max 
Max skulle lämna tillbaka saker på Elgiganten i länna . 

När jag kom hem så däckade jag direkt på soffan i 30 min 
Så himla trött 

Nu är det tvättstugan 

I går natt så var Kalle på kvällsbio 
22-01  i mall of Scandinavia och sen käkade dom 
När dom passerade globen på natten (02) så var det värsta polis spärrarna vid globen 

Dom kollade alla bilar och de hade lagt ut spikmattor mm
Alla fick blåsa 👍

Kalle sa att det stod massa folk längst vägen och massa tomma bilar där folk inte fick köra vidare 
Kaos typ 

Han såg att några stod med massa resväskor längst väg kanten 

Bergis någon som chansat och tagit några öl på resan hem ( ✈️) och trott att det e nog lugnt att köra hem.......

Jag tycker det är skitbra med dessa spärrar när folk e på väg hem från klubbar mm. 

Apropå Kalle så ska han ta bort sin tandställning den 29/5 
 Fan va kul 
Vilken skillnad det har blivit 
Han har haft tandställningen i 2 år . 
Ni ska få se före och efter bilder sen ❤️

Nä nu ska jag fortsätta tvätta 

Veckan som kommer är fullspäckad  med jobb, 2 kp uppdrag , lunch date med Renée , jobb möte och hembesök mm. 

Love Maria 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0