Tisdag

Hej 

Hur mår ni ?

I dag är det redan den 28/5 
Snart är vi inne i juni månad 

I går måndag jobbade jag 11-19 , en bra kväll !
Jag lagade kycklinggryta med 
paprika creame fraich  och vi fikade och mös 

I dag tisdag jobbar jag kväll igen 

Jag ska på bio med en ny ungdom . 
Han har önskar att se Pokémon  och det är verkligen ingen film för mig men det är inte jag som
Som har valt 😀😀

Det blir jobb från 16 


I dag är Henning på sin röntgen 
Bröst och buk ( magnet röntgen ) 

I morgon är det jobb ( min sista innan sem ) 
Sen ska jag med Kalle till tandläkaren och sen färga mina bryn 

Robinsson :
Fan va kul att Klas vann 

(null)

 Han var verkligen en värdig vinnare 💙

Men nu finns det inget på tv att följa längre , rätt skönt 😂😂

Serietips!

Se chernobyl på HBO  och ALEX på via play 
2 bra serier som jag ser nu !! 

Hoppas ni får en fin tisdag // Maria 




Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vi kollar också på Chernobyl!! Såå spännande 😍 Bra gjord är den också!!

Svar: 👍❤️
Ia None

2019-05-29 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0