Torsdag & fredag

Hej blogg vänner 

Hur mår ni ? 

Själv håller jag på att frysa i hjäl trots att vinterjackan e på 

(null)

Just nu är jag på väg in till slussen för en lunch date 💜

I går torsdag så hade jag Olivia på morgonen när 
M & S var på ultraljud för att ta reda på kön på nya kotten som kommer i september 

I dag kl 16 får vi reda på vad det är ❤️❤️❤️
De närmsta i familjen ( max och Sandras ) ska på fika hos dom då vi får veta 

Sen var det jobb i går och sen följde jag med Sandra på ett möte på kvällen 
Plattan i mattan 
I dag blir det stan , möta H för storhandling , hem till MOS kl 16 och sen mys hemma med familjen 

Vad ska ni hitta på ? 

Här kommer lite bilder från hänget med min älskling 

(null)

(null)

(null)

Chillar på golvet och kollar barnkanalen 


(null)

Nutella macka och yoghurt till frukost 
Gissa vem som bara slickade av nutellan  


(null)

Massa  bis 


(null)


 Roliga snap filter . 

Mycket mys och pussar som vanligt 

Puss på er // Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0