💯 % vĂ€n

Hej 

I gĂ„r mĂ„ndag var jag pĂ„ lunch date med min Ă€lskade barndomsvĂ€n RenĂ©e 

Detta Ă€r en pĂ€rla 

Vi har 100 % trust 

Allt jag sĂ€ger till henne stannar dĂ€r och tvĂ€rtom 
Vi vet nog allt om varandra đŸ€­đŸ€«đŸ€« och stĂ€ller alltid upp pĂ„ varandra 



Vi har kĂ€nt varandra i 38 Ă„r och det Ă€r jag glad för 


(null)


Vi Ă„t lunch pĂ„ MUMS 

(null)

  Vi har till och med ett gammalt kasett bandmed hemligheter pĂ„ 💛💛💛 😂😂😂


 
 Vi surrade om ditten och datten 

Vi ska ses igen snart . Den 24/5 firar vi hennes 50 Ă„rs dag ❀❀❀❀❀❀❀❀ pĂ„ ett hotell ❀❀❀

Efter tidig lunch sĂ„ Ă„kte jag hem och hĂ€mtade Sune 
Det vart jobb 13-19.15 , en skön kvĂ€ll med spel . Fix i huset och korv stroganoff 


I dag ska jag köra H pĂ„ koloskopi 
Stackarn  
Han har inte Ă€tit sen söndags kvĂ€ll och endast flytande mĂ„ndag morgon och massa laxermedel 
😱😱

Ja ja  
Vi ses hĂ€r snart // Puss 








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0