13 november

Hej 

Hur mår ni ?

Här är det sådär , jag har verkligen en svacka nu och jag är inte nöjd med livet runt omkring 

Det är rörigt, oroligt och struligt och ledsamt . 


Vad har jag gjort sen jag bloggade sist ? 

Söndag - jobbat kväll
Måndag - jobbat dag 
Tisdag - kp uppdrag och träffade brorsan , han kom och lämnade zappa som ska bo här till den 20/11 

Brorsan & Sussie ska till saga i Amsterdam 

( saga min brorsdotter studerar i Amsterdam )



(null)

(null)

 Killarna är tillsammans 

Jag körde brorsan till tåget i går kväll innan jag skulle jobba ( KP )

Jag har brorsan bil 1 vecka ❤️


I går tisdag på Dagen så gjorde jag stans godaste köttbullar och såsen vart så smutt 
Så himla goda & perfekta 

Kalle hann äta dom när han kom hem vid 16 

Men sen måste jag ha glömt att stänga av plattan när jag drog ju i väg med Kenneth så när jag kom hem  så hade allt bränts fast i min nya kastrull på plattan 
Allt totalt förstört 
Köttbullar & sås kol svart och kastrullen fick kastas ! 

Faaaaan .....

Henning fick käka mackor och jag åt ute med min brukare 

(null)

 Så här fina var dom när dom var klara ❤️
Kul med en bild i allafall 😂😂

Resten av veckan :


I dag onsdag jobbar jag x 2
KP på förmiddagen  &  FT 14-19 

Torsdag - kvällspass på HT 

Söndag - KP uppdrag och eventuell kvällspass HT 
😅
Jag hoppas jag blir ledig fredag & lördag 

Jag önskar er en fin onsdag // Maria 💜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0