24/11 - 1 månad kvar till julafton


Hej och go söndag 

Jag fick inte mitt jobb pass i kväll så jag vart ofrivilligt ledig . 

Och inga av mina brukare kunde ses i dag så det blir massa kp  i veckan som kommer. ( 3 st ) 


Här hemma är det sjukstuga 

Henning kände sig dålig från typ 15 i går lördag 
Han fick spring i benen , ont i kropp, frossa och sen spydde han kaskader ,  hur mycket kan man ens kräkas ?

Han kräktes 2 ggr till men det sjuka är att han inte hade kramp i magen , han mår mest illa och så har han jätte ont i kroppen och utmattat 
Typ mer som en influensa 

Jag fick ju panik ( såklart ) jag har ju FOBI mot magsjuka eller när någon kräkts .

Jag flyttade in i mitt rum direkt så nu har vi legat i olika rum sen i går .
Vågar knappt gå ut från rummet 

Jag får bara inte bli sjuk nu 

Jag minns inte när jag var hemma  sjuk från jobbet sist ...

Det är inte läge just nu eftersom jag ska börja på ett nytt jobb i morgon , Där ska jag vara :
måndag fm
Tisdag
Torsdag 

Då är det intro dagar och full fokus 


Sen är det FT på onsdag  kväll och kp på onsdagen 
( lunch) date 

Kp på torsdag kväll och på söndag dag 

Sen har jag satt upp mig på HT kväll på måndag och lördags och hoppas att jag får något av dom passen. 

Så denna vecka består bara av jobb om alla pass blir bokade .



1 månad kvar till jul 🎄 

Vi är aldrig stressade inför jul för vi har det så enkelt och advents pysslet är klart . 

Jag,H och kalle firar ju med Max , Sandra och barnen påförmiddagen 

9- 13 ca ,  vi har alltid varit här men i år ska vi vara uppe hos dom på fm 

Sen har jag , kalle och henning en mysig jul här hemma med myskläder, film , litet julbord 
( pot, skinka, köttbullar, ägghalvor , rödbetssallad) 
Och massa godis och läsk 
Vi bäddar ner oss i soffan och bara är 🙏

Vid 13 tiden åker Max och Sandra vidare och firar med Sandras familj resten av julafton 


Nä nu är jag super trött 

Sov gott vänner 

Ps. 

Jag har fått många fler läsare här på bloggen 

Vore kul om ni vill lämna ett avtryck så man vet vilka ni är ? 

Om ni vill vara anonyma så kan ni ju bara skriva anonym och skriva om ni är kille eller tjej och ålder . 


Love Maria 💜











Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är kvar här inne och läser och följer er 😘

Svar: 😍
Ia None

2019-11-26 @ 07:47:40
Postat av: Therese

Jag är kvar här inne och läser och följer er 😘

Svar: 😍
Ia None

2019-11-26 @ 07:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0